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Temas - GAE_Ceteu

#41
Cartelera / Nuevo IL2 1956 - The Jet Era v1.32
08 de Junio de 2013, 04:24:53 PM
Corre con 4.11.1

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,15649.0.html

Tendrá la IA combativa de la 4.11.1, además de los jets que precisamos ?
#42
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 08 (07/06/1955)
06 de Junio de 2013, 10:45:05 PM
Preparen el equipo.

Estamos evaluando las disponibilidades en Corsarios, pero sea con lo que sea, volvemos sobre Ifni. Y esta vez, de día, con lo que eso supone.
#43
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 07 (31/05/1955)
31 de Mayo de 2013, 06:31:30 AM
Vayan al casino, tomen todo el jugo de zanahorias que puedan y preparen el equipo:

Hoy volamos de noche.
#44
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 06 (28/05/1955)
27 de Mayo de 2013, 05:31:32 PM
Preparen el equipo y a la sala de Briefing.



Seguimos con las operaciones en Canarias y el hostigamiento de Sidi Ifni.
#45
Impresionante apontaje de un Corsair en la WW2.

Con la cámara lenta se aprecian detalles que nunca notamos. Cómo el piloto baja imperceptiblemente la cola para enganchar el cable, el primer rebote del avión y del gancho, el piloto arrojado violentamente hacia adelante por la inercia, el tren que se aplasta al enganchar, el cable tenso al retener el avión, la estructura parece retorcerse en agonía...

Para los que nos gusta, una sinfonía...!

http://www.youtube.com/v/H19fj-q7VSU
#46
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 05 (24/05/1955)
23 de Mayo de 2013, 04:15:40 PM
Los españoles han montado una operación anfibia para recuperar las Canarias.

Hemos destacado al crucero ARA Brown para dar cobertura artillera, AAA y radar a un convoy de naves, algunas transportes de tropas y otras no especializadas que trasladan un par de regimientos de infantería y vehículos livianos que tomarán tierra en el norte de las islas.

Las fuerzas de Granados en Canarias, si bien están libradas a su suerte al estar aisladas de Ifni, están lentamente tomando la mayor parte del territorio insular. Terminaremos con esto y nos aseguraremos un puerto y una base terrestre para futuras operaciones.

Sin embargo, no vamos a aflojar la presión sobre Sidi Ifni, estamos por tomar una medida para ubicar sus cazas y evitar emboscadas. También debemos conjurar esta amenaza a la brevedad.

Preparen el equipo y presentes en la sala de Briefing para las últimas instrucciones previas al vuelo.

Transporte de tropas TA-11 Aragón

#47
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 04 (21/05/1955)
20 de Mayo de 2013, 10:24:42 PM
Preparen el equipo.

Volvemos a Sidi Ifni, debemos quebrar esa férrea defensa aérea ejercida por los Ha-1112 Buchón de Granados.
#48
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 03 (17/05/1955)
16 de Mayo de 2013, 10:29:18 PM
Mañana, previo al vuelo, instrucciones detalladas.

Por ahora vayan sabiendo, nos vamos sobre Sidi Ifni de barrido. Recuerden las tácticas de combate y el trabajo en equipo, la cosa no va a ser fácil, los pilotos españoles son verdaderos amos de sus aviones y quieren ser los amos de los cielos de Ifni.

Tratemos de impedirlo.
#49
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 02 (14/05/1955)
14 de Mayo de 2013, 07:29:25 AM
Preparen el equipo.

Hoy terminaremos las tareas pendientes, es decir, los barridos para evaluar defensas sobre Sidi Ifni y Recife, la destrucción del radar en esta última localidad, la interrupción del puente aéreo y naval, además de asegurar el espacio aéreo sobre la FT propia.

Sobre la hora de despegue, sobre cubierta daré las últimas instrucciones a las respectivas escuadras.
#50
Status de Campaña / Ifni 1955
07 de Mayo de 2013, 07:24:12 PM
                 


-Adelante

El Guardiamarina Cuervo entra en la oficina de Operaciones con una sonrisa de oreja a oreja, levantando en alto un gran tubo de cartón.

-Llegó, mi Teniente..!!!

Me levanto presto y despejo uno de los escritorios de un manotazo, haciendo espacio para los pósters que desenrrolla Cuervo, mientras Chape, un poco asombrado por el gesto, un poco disgustado por el desbarajuste, observa intrigado, no sabiendo de que se trata todo eso.

Con Cuervo, luego de salir de Rennell abordo de un C-54 del MAC ( el Military Airlift Command de la USAF ) nos fuimos con rumbo a USA, con la premisa de retirar material aéreo para el GAE, después de ser derribados en la última misión de la extraña campaña que nos enfrentó con los australianos.

Llegamos a la Costa Oeste, a California, ibamos en tránsito a Arizona, pero nos terminan llevando directamente a la Base Edwards como invitados de un tal Coronel Jarvis, muy interesado en nuestras tácticas antibuque con jets, que les costara a la RAN un portaaviones y varias unidades más. El tipo huele a Inteligencia Militar a millas de distancia.

Un par de charlas y pronto estuvimos sentados en la carlinga de sendos T-33, con observadores en el asiento posterior. A falta de mar, el plano desierto del sur de California nos sirve para marcar las entradas y salidas sobre diversos objetivos que al azar vamos viendo sobre el terreno. Pronto los yanquis dejan de hacer preguntas y cada vez más nerviosos entienden porqué los aussies no nos pudieron derribar, dejan de preguntar y se sumen en un silencio pesado, roto por la exclamación de sorpresa y los aullidos de admiración que damos Cuervo y yo al pasar rasantes sobre un Hot Road, a cuyo lado se destaca perfecta la silueta despampante de una rubia infernal.

Encima, al aterrizar, parada en la escalera de un F-84 Thunderjet, otra rubia escultural, que no es otra que Marilyn Monroe. Sin una cámara de fotos con que plasmar el momento, con Cuervo rabiamos a morir, hasta que vemos un artista retratando el momento, así que se nos ocurre una idea.

El tipo, un artista acostumbrado a motivos aeronáuticos y a retratar Pin-Ups, nos recrearía el momento....! Unos dólares cambian de mano, le damos indicaciones a dónde enviarlos y a esperar.

Y ahora, a pocos minutos de entrar en combate en Ifni, revivimos el momento.

Rasante sobre la rubia del Hot Road



La cara del Gu Cuervo al frente de los fotógrafos, con su casco blanco del GAE es un poema al contemplar arrobado a la Monroe

#51
Misiones de Campañas - IL2 / Ifni 01 (10/05/1955)
07 de Mayo de 2013, 01:29:49 PM
Preparen el equipo, que en horas nos reunimos en la sala de briefing del portaaviones.

La FT del GAE patrullará el Atlántico entre Ifni, el enclave español en las costas del Marruecos francés, y Recife, en las islas Canarias.

El objetivo será evaluar defensas sobre Sidi Ifni y Recife, verificar que puestos fronterizos con Marruecos se encuentran ocupados y evaluar su fuerza e interrumpir cualquier tráfico militar, tanto aéreo como marítimo, entre Ifni y Canarias.

Previo al vuelo, información complementaria y mapas.
#52
Cartelera / Ultrapack 3.1
27 de Abril de 2013, 02:33:14 AM
Sale un nuevo Ultrapack en breve.

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,34291.0.html

DEVELOPMENT NEWS!!

Hello guys

As the much-anticipated UP 3.1 version is getting close for the release, i owe you an insight view of it.
So....

The main development has ended and all the code-related issues/bugs have been resolved, even bugs that plagued UP for years, like the co-op logging that has been fixed by my good old friend |ZUTI| of course.

The UP 3.1 has undergone a thorough Planelist consolidation with more or less 50 planes removed and more than 20 new/unique and updated have been added to it.
It features mods like the Gear Damage mod by Crazyflak along with some merged ones like 2 very popular and featured sound addons, currently only in UP these 2 have been merged, by |ZUTI|

Moreover it has all the newest 3d updates and planes like B-26, Claymore's FW-190 pack, Crazyflak's new Me-210 and Me-410 pack, P-40 pack by Anto and AMT, etc..

New maps and re-textured ones plus new objects have been incorporated by Boomer,

The UP 3.1 has the Flight Models from UP 2.01 for the Spits, FWs, Bfs, Typhoons, etc... The Flight Models that so many people have missed,

Of course the Plutonium effects are "in" and merged with MDS for awesome effects plus the previous addons like the hotkeys, bombbaydoos, carrier takeoff, and the most comprehensive and complete weapons addon, that offers unparallel quality and has been developed after 1000s of hours researching and, especially, testing.....

Don't forget the AWESOME AI triggers addon by, Lutz (who else?  ) thathave been integrated correctly this time and a small video has been made so you can see. Perhaps some more teasers will follow like the Sound Effects of UP and MDS features.

Talking about MDS, it has reached the Rock-Solid 1.2.8 Version featuring all the previous features plus more.

And finally the error that plagued UP, the coop logging, has been fixed by ZUTI as i stated above.

Now lets see the AI TRIGGERS addon "teaser", description and video

AI TRIGGERS, By Lutz

Triggers are used for AIs take off. Relevant AIs must be present on airfield at the start of
the mission.

Three types of triggers can be used

Delay: AIs take off after x minutes following the start of the mission

Zone: AIs take off when defined aircrafts (humans or AIs) enter inside a specified
volume

Clone: AIs take off when other AIs (submitted to zone or delay triggers) are in flight (take off completed).

Triggers set up

Open FMB, create mission and save it

using notepad (for example) open *.mis file
A topic [AOC_Trigger] will be present (generally at the end of the file). This topic must be
used, by adding lines, for triggers programming.
Short reminder before starting
A topic [Wing] is present in the *.mis file and show planes used in the mission, ie:

[Wing]
g0100
g0101
g0112
g0113
usa0100
g0120

In this example, g0100 is a human Bf109, g0101 are 4 AIs bf110, g0112 is 1 AI Storch,
g0113 are 4 AIs Ju87, USA0100 are 4 AIs B24 and g0120 are 4 AIs Fw190?

A) Delay programming
Syntax to be used is the following:
<AI ID><space (mandatory>
<key word « Delay »><séparator «:» (mandatory)><duration in minute>
ie: if Bb110 (g0101) have to take off, 2 minutes after starting of  mission, add line:
g0101 delay:2

B) Zone programming
First, zone have to be defined using following format:
<zone ID><space (mandatory
<center zone along X (in meter)><space (mandatory)>
<center zone along Y (in meter)><space (mandatory)>
<zone length along X (in meter)><space (mandatory>
<zone width along Y (in meter)><space (mandatory>
<mini height (in meter><space (mandatory)>
<max height (in meter)>

zone ID : key word « zone » followed by a number (0, 1, 2, ?) without space. Number of
the first zone must be 0, then, for other zones, add 1 to previous zone.
ie: 2 zones are defined in following lines:

zone0 55080 77300 20000 5000 500 8000
zone1 140600 62500 10000 25000 100 2000

Then, AIs have to be encoded.

For each AI, following format must be used:

<AI ID><space (mandatory)>
<zone ID><séparator «:» (mandatory)>
<aircraft ID used for triggering>   (*)

(*) must be  human or AI aircraft. If only one aircraft fulfils condition, trigger is active.
ie: for previous 4 Ju87 (g0113) take off if Storch (g0112) enter in zone (volume) 1. The line
to be added is the following:

g0113 Zone1:g0112

C) Clone
Syntax is the following:

<AI ID><space (mandatory)>
<key word «clone»>
<separator «:»>
<AI ID >

ie : Previous Fw 190 (g0120) take off when Ju87 (g0113) take off (means that Ju87
condition for take off is OK). Following line has to be added:

g0120 clone:g0113

D) Note
It is possible to group, for a same AI, several conditions. If one condition is OK, AI take
off?
ie: Fw 190 (g0120) take off either:

15 minutes after start of mission,

or B24 (usa0100) enter in zone0

or when Ju87 (g0113) take off

Following line has to be added:

g0120 delay:15 zone0:usa0100 clone:g0113

For this short example, following lines have been added to [AOC_Trigger] topic:

[AOC_Trigger]
zone0 55080 77300 20000 5000 500 8000
zone1 140600 62500 10000 25000 100 2000
g0101 Delay:2
g0113 Zone1:g0112
g0120 delay:15 zone0:usa0100 clone:g0113

Take care about the format: no syntax or logical controls have been implemented, so an
error can  carry an FB crash?

The AI Triggers along with MDS will transform Completely the Co-Ops and the DF Server Missions as they are valid for BOTH Human and AI players
Lets say a team of Human Bombers enter a section to Bomb a Factory then AI scrambles from nearby airfield to intercept them, etc... The options are endless!.

And now check the AI Triggers mission that described above as i recorded it

https://vimeo.com/64750391

Cheers!

P.S.

Me and the rest of the UP Team want to thank ALL of the people who had FAITH to us and understood that sometimes Real Life HAS to take its toll.
Again, a BIG THANKS to ALL of you!

And i would like also to say a big Thank You! to the people who took over development when i was away, KDN, Boomer, MANYSH,  Beeps, =Nik=, and of course to AJD-NZ, ZUTI, Lutz, Birdman and the rest of the guys at UP

~S~
#53
Misiones de Campañas - IL2 / Rennell Island 15 (26/04/1955)
26 de Abril de 2013, 05:14:43 PM
Preparen el equipo.

Los australianos no tienen oportunidad de consolidar su posición de Bellona. Todo se reduce a machacar sus reductos en la isla hasta que se rindan, ya sin esperanzas de refuerzos.

Sea como sea, del COAN nos han ordenado darle fin a este conflicto. Al anochecer, nuestra FT tomará rumbo a Pensacola, Florida, en Estados Unidos. En la cercana base Eglin, se está preparando al material que reemplazará nuestras pérdidas.

A costa de no tener más apoyo aéreo aliado en lo que resta de operaciones en Rennell, hemos podido juntar una cantidad de aviones para mantener la presión sobre los aussies.

Lo disponible es lo siguiente:

8 Panther R
6 Corsarios
6 Texan

Cuídenlos, no se recibirá más nada.
#54
"Es el espíritu del vuelo" expresó César Falistocco una leyenda de la aviación argentina luego de bajar del Curtiss JN4 Jenny original propiedad de un museo norteamericano restaurado en Paraná Entre Ríos por la empresa Semaer-Aerohistoric. "El trabajo que han hecho es sencillamente fabuloso. Este avión, que hace 60 años que no volaba, tiene el viento de Dios", dijo con emoción el piloto argentino.

"Durante dos años desmantelamos toda la nave y le hicimos una inspección completa. Y el avión quedó tal como estaba al momento de su salida a operaciones durante la Primera Guerra", dijo el propietario de la empresa restauradora ingeniero Andrés Butta quien destacó que es la primera vez que Argentina exporta este tipo de trabajos a EEUU.

La empresa también ha producido y vendido al exterior tres reproducciones exactas del avión inglés AVRO 504 --cuyo centenario se cumple el año próximo- listas para el vuelo.

"Lo alineé de frente al viento y lo dejé libre. Después de tanto tiempo, se había ganado su libertad, y yo no tenía derecho a pedirle nada", agradeció Falistocco a su máquina.

http://www.eldiario.com.ar/diario/int...

https://www.youtube.com/v/AF9mNSaCmTQ
#55
Misiones de Campañas - IL2 / Rennell Island 14 (23/04/1955)
23 de Abril de 2013, 03:50:40 PM
Preparen el equipo.

A pesar de nuestros esfuerzos, los australianos aprovecharon el impasse que les dió una fuerte tormenta, típica del Pacífico, logrando consolidarse en Bellona y poner operativa la antigua base de la 2° Guerrra Mundial.

Desconocemos el número de aviones operativos que poseen y la cantidad de pertrechos desembarcados, pero no deben ser pocos. Procuraremos lograr información al respecto, seguramente de categoría Humint, ya que el recon aéreo con tanta selva es dificultoso.

Por nuestra parte, mientras operábamos contra la FT australiana del malogrado Melbourne, los norteamericanos trasladaron subrepticiamente en un vuelo ferry desde uno de sus portaaviones 8 F9F Panther, con lo que tendríamos disponibles 9 de ellos, más los Texan que sobreviven.

Señores, maximicen la eficiencia, no poseemos recursos que despilfarrar.
#56
Misiones de Campañas - IL2 / Rennell Island 9 (05/04/1955)
05 de Abril de 2013, 06:25:21 PM
Preparen el equipo y a las 23.45 Hs, en la sala del briefing se presentarán los pilotos para recibir instrucciones..

Tenemos los pies sobre la Isla


La suerte estuvo de nuestro lado y contra todas las predicciones el convoy Aliado ah llegado a la costa ganando la cabecera de playa. Los submarinos fueron alejados del sector por el gran trabajo de la artillería del convoy.

Actualmente la situación es la siguiente, teniendo la cabecera de playa, el equipo de desembarco llego hasta el pueblo originario mas cercano "Tingoa" allí se están acumulando los pertrecho y armamentos para intentar armar una pista al Norte y continuar con el montaje de la planta para la excavación.

Por consiguiente estamos al tanto que la Isla esta siendo atestada de CAP enemiga y no descartamos ataque aéreo sobre Tingo y la Playa.

Es de suma importancia que tengamos la supremacía completa sobre la Isla.

Saldremos todos de Caza, apliquen las maniobras conjuntas ejercitadas meses atrás en el periodo de entrenamiento. Es primordial cuidar el material, nuestras capacidades se están viendo reducidas por perdidas INUSUALES.

Señores, quedan en mano de los jefes de Escuadra. Hagan lo posible por evitar que arruinen lo que la suerte nos dio!
#57
Publicado el 29/03/13 en el Official 1C Company Forum

Dear IL-2 fans,

as usual, we present the Readme file for the next patch in advance, so you may get familiar with the upcoming fixes / features. The patch will also include a much more detailed features guide.

Please understand, that we can not name a definite release date by now. We are closing in for the final run anyway.

Also note, that there might be small differences to the Readme file at the final release, but main features will for sure stay the same.

Thank you!


Team Daidalos



README

Il-2 Sturmovik: 1946

v.4.12


Warning

The current version 4.12 is not compatible with the previous versions of the flight simulator when playing over the network (Online). Both the server and client must have the appropriate versions in order to connect.

Attention: Version 4.12 is only for a merged 1946 version of the simulator of the proper version (FB+AEP+PF).


Add-On Installation Instructions (Please read carefully)

The Il-2 1946 add-on v.4.12 installs only over v.4.11.1 and v.4.11 versions.

In order to install this add-on, run the exe file and follow the on-screen instructions.

Please note that this add-on is impossible to install over stand alone Pacific Fighters.


Content of 4.12


New aircraft

- Beaufort I (AI only)
- Beaufort I late (AI only)
- Beaufort II (AI only)

- Do 217 M1 (AI only)

- Ki-45 KAI OTSU
- Ki-45 KAI KO

- Mohawk IV (AI only)

- Wellington III (AI only)


New cockpits

- B5N2 Kate

- Hawk-75 (finnish)

- Ki-45 (for all available versions)

- SB 2M-100A


AI changes

- New taxi waypoints for AI (they can now taxi to the runway before takeoff).

- Improved land avoidance.

- AI detects when under AAA fire and can break the attack.

- Shooting model changed to be more human like.

- Added more options to the ?order list? (default key TAB).

- Planes with co-pilot don't "go dead" when pilot is killed and co-pilot is still alive.

- Fixed bug in ground collision detection, that could cause AI to crash into ground if plane was banked too much.


Flight model changes

- Updated flight models for P-36 / P-40 family, SB-2, B5N and Me-163

- Introduction of mach related drag increase for all aircraft

- Adjusted FM "length" parameter of all Bf 109s from F to K versions to the correct value of 8.94 meters.


New effects

- Various visual effects have been changed, such as smoke, fire, water splashes and more. Efforts were made to keep the current minimal configuration specs.


User interface changes

- Widescreen UI (user interface)

- All resolution supported by OS can be selected from the video setup UI. No conf.ini tweaking required.

- Larger FoV (field of vision) for widescreen enabled. This is made with old controls and automatic conversion when the feature is enabled.

- New ?Misc? settings menu that includes lots of new settings and also old settings that previously could be changed only from conf.ini file.

- Added UI color & detail customization from new Misc settings menu.

- Added new splash screens and background screens.

- FoV is adjustable when aiming with bomb sights. FoVs are unified for all bomb sights which means that Russian sight have better ?zooming? level.


Scoring system changes

- Added shared kills (½ point). This can be enabled from difficulty menu (on/off/historical).

- Shared kills are written to event log.

- Damage registering changes. Aerial kills are awarded based on damage amount instead of giving the kill to pilot who shot the target plane last.

- New kill markings in debriefing UI.

- Added optional team score to online dog fights with optional cumulative team score which doesn?t reset team score between missions.

- Player who commands AI bomber bomb release also gets score from all AI aircraft?s bombs that destroy targets.


Open interface for sounds

- Player can create and use own sounds samples and presets.

- Custom sounds can be disabled for online missions by the host.

- Spatial sound volume is limited to disable so called ?sonar cheat?.


New weapon loadouts

- A-20G: 2x20 Fragmentation Bombs

- B-17E: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-17F: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-17G: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-25C-25NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25G-1NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25H-1NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25J-1NA: 60xParachute Fragmentation
6x20 Fragmentation Bombs
4x1000 lbs Bombs

- B-29: 20x20 Fragmentation Bombs

- P-51 B-NA: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 C-NT: 2x20 Fragmentation Bombs

- Mustang Mk.III: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 D-20NA: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 D-5NT: 2x20 Fragmentation Bombs

- TBF-1: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- TBF-1C: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- TBM-3: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- Avenger Mk.III: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs


Other features and fixes

- P-38J cockpit repainted

- New textures for several buildings

- Added German IXB sub

- Added German VIIB sub

- Russian T-28 & T-35 tanks with multiple turrets can now shoot each gun independently. Russian AT Bunker (DOT103) also.

- New landing gear failures

- Adjustable reticle brightness

- Added new key for opening & closing bomb bay doors.

- Added option in tracks selection UI for disabling icons in track playback.

- Added Air Force selection to FMB aircraft window. No need to scroll through all regiments.

- Added yellow & blue runway lights.

- Adjusted the white navigation light so it doesn't get bigger than the red & green when viewed from far away.

- Added a new view key that cycles through only stationary cameras.

- Changed radio station icons so that they are rendered in minimap & briefing if the army color is neutral or matches player's army.

- User BMP skins enabled for stationary planes.

- Added full screen map with adjustable transparency level.

- Added red night light for maps when plane is flown at night and cockpit lights are on.

- Changed old padlock difficulty option into two separate padlock options. Padlock air & padlock ground.

- Bombsight added to D3A1 Val.

- Added conf.ini option NoMissionInfoHud=1 under [game]. This will hide the "Mission completed" and similar messaged from HUD.

- Added conf.ini option NoKillInfoHud=1 under [game]. This will hide the "Enemy/friendly xxx destroyed" messages from HUD.

- Added conf.ini option SaveTrk=0 under [game]. This will disable automatic in-flight data storing for TRK tracks and reduce memory consumption. TRK cannot be saved after the mission.

- Enabled ship padlocking.

- Fixed spawn points problem on Midway sea base.

- Fixed R-5 stationary plane ski orientation.

- Adjusted IL-2 controls damage & toughness.

- Fixed Fulmar's landing gear shock absorber movement.

- Fixed IL-4 artificial horizon instrument movement.

- Fixed bug that caused speed bar settings to reset back to default instead of using saved value.

Please note that all new conf.ini options can be also adjust from the new Misc setting menu.



Daidalos Team would like to thank following people:

The whole IL-2 community for bug reporting and continuous support!



© 2013 1С. All Rights Reserved.
© 2013 1C:Maddox Games. All Rights Reserved.
© 2013 Daidalos Team. All Rights Reserved.
#58
Cartelera / Tucanos en la USAF
28 de Marzo de 2013, 09:46:02 AM
La USAF comprará 20 A-29 Tucanos.

http://stories.dlvr.it/story/118812
#59
Misiones de Campañas - IL2 / Rennell Island 4 (15/03/1955)
15 de Marzo de 2013, 06:28:04 PM
Preparen el equipo.

Los australianos vuelven sobre el convoy, hay que defenderlo y destruír a los agresores.
#60
Fotos, Videos & Screenshots / Para Pepper
15 de Marzo de 2013, 01:37:17 PM
Pepper:

Servite un John Blue Label, poné el video en HD1080 y sentate a disfrutar que hay para un rato...!!!

http://www.youtube.com/v/pRSNNpr6YbY